Velkommen til netthandel.


Siden jeg er mye på markeder og messer, blir det å ta kontakt med meg for å høre om jeg har den hatten du ønsker i din størrelse. Du kan ringe meg, sende en SMS eller en e-post. Betingelser for handelen finner du her.

 

KJØPSINFORMASJON


Hvordan bestille og betale

Kontakt meg med din forespørsel. Send meg en e-post, SMS eller ring. Du må opplyse om navn, adresse og hattemodell med størrelse du ønsker. Jeg svarer deg med bilde av ønsket modell og sjekker om vi har din størrelse på lager. Deretter avtaler vi betaling, hvor du får betalingsopplysninger av meg.

Kjøpsbetingelser

Alle ordrer blir normalt behandlet 1-2 virkedager etter bestilling.

Vi sender alle ordre med Posten, og normal leveringstid etter behandling er 3-5 virkedager.

Frakt på kr 79,- blir automatisk lagt til din ordre.

Reklamasjon og Angrerett

Ikke få panikk, vi skal hjelpe deg så godt vi kan! Det første du må gjøre er å sende en e-post eller SMS til signebotnan@gmail.com, husk å skrive inn navnet ditt – så tar jeg kontakt med deg så fort det lar seg gjøre.

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis det er skade på varen. Angrerettloven sier at kunden må melde fra til selger innen 14 dager etter at han eller hun mottok varen for å kunne angre.

Feil/skade på leveranse

Det kan naturligvis skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt, og vi er dessverre ikke feilfrie. Hvis varene du får i pakka ikke stemmer med det du har bestilt bør du sende oss en e-post slik at vi kan rette opp i feilen. Hvis vi har sendt deg feil vare setter vi pris på om du forteller hva du har mottatt.

Noen ganger går det dessverre galt og pakken din blir skadet mens den er underveis til deg. Da er det godt å vite at vi har avtale med Posten slik at du ikke risikerer å tape pengene du betalte for den ødelagte varen. Send oss en e-post og vi svarer deg så fort som mulig. Vanligvis må vi be deg om å fylle ut et skademeldingsskjema og å levere inn den skadde pakka på postkontoret. Dette er for at vi skal kunne sende et erstatningskrav til Posten. Vær så snill å ikke returnere skadde pakker direkte til oss, da vil ikke skaden bli registrert av Posten.